Backstage, warunki
Jeżeli wynajmujesz StudioErica, możesz dodać Backstage ze swoich sesji. Warunki poniżej
1. Należy wysłać na numer 609 167-898 propozycję loginu oraz adres e-mail. Założymy konto i dostęp zostanie wysłany na maila.
2. Wpis powinien zawierać zdjęcia i opis sesji, 1200-3000 znaków:
– pomysł sesji;
– przebieg sesji;
– podsumowanie, co udało się zrealizować a czego nie;
– końcowa ocena sesji;
kilka zdjęć z przygotowań (5-7) oraz 2-4 zdjęcia finalne.
3. Nazwiska osób uczestniczących w sesji można wstawić na końcu, bez linków do stron/profili.
4. CMS to WordPress więc nie powinno być problemów z dodaniem wpisu. Struktura wpisu:
– wpis najlepiej dodawać w trybie edytora tekstowego, bez żadnych znaków formatujących;
– tytuł wpisu (do 70 znaków);
– krótki opis/description do 160 znaków;
– opis/wstęp w głównym polu tekstowym 200-250 znaków;
– tekst główny 1200-3000 znaków;
– zdjęcia.
5. Film najlepiej dodawać poprzez Youtube, wystarczy wtedy wkleić link do filmu.
Sugerowana kolejność dodawania wpisu
1. Proponujemy zacząć od przygotowania wszystkich zdjęć:
– format JPG;
– szerokość 770px;
– jak „najlżejsze” z zachowaniem akceptowanej jakości, zwykle 100-300 KB
– nazwy plików w postaci to-jest-nazwa-zdjecia.jpg, bo nazwy plików zdjęciowych bezpośrednio z aparatu typu „DMC_53526376372342_998w7982173672645_6757216453.jpg” to raczej niewiele mówią o temacie zdjęcia ;-).
2. Importujemy zdjęcia:
– zaczynamy od pozycji „Media” i tam importujemy zdjęcia (dodaj nowe);
– klikamy na każde zdjęcie i do każdego dodajemy Tytuł i Alternatywny tekst (nie wpisujemy nic w Etykieta i Opis).
3. Przygotowujemy sobie tekst wpisu z wszystkimi elementami jak wyżej.
4. Wpis najlepiej dodawać w trybie tekstowym.
Dodawanie wpisu krok po kroku:
– pozycja w menu „wpisy/dodaj nowy”;
– tytuł wpisu (do 70 znaków);
– krótki opis/description do 160 znaków;
– opis/wstęp w głównym polu tekstowym 200-250 znaków;
– tekst główny 1200-3000 znaków;
– obrazem wyróżniający w prawym dolnym rogu.
5. Następnie do wpisu dodajemy zdjęcia w odpowiednie miejsca. Zdjęcia do wpisu dodajemy pojedynczo a nie jako galerię, po zaznaczeniu zdjęcia, przechodzimy na prawo, dół i tam wybieramy wyrównanie do środka, odnośnik brak, rozmiar zdjęcia maksymalny.
6. Podczas pracy/redagowania wpisu prosimy zapisywać sobie jako szkic. Po zapisaniu do przeglądu nie ma możliwości jego późniejszej edycji i poprawy.
Pozostałe uwagi
1. Jeżeli backstage nie jest wykonywany w ramach promocyjnych warunków wynajmu studia, można dodać informację o sobie oraz link do strony/facebooka, w sumie do 300 znaków. Link adresowy, nofollow.
2. Nie akceptujemy adresów stron/profili ani innych danych kontaktowych studiów fotograficznych znajdujących się w promieniu 100 km wokół Krakowa.
3. Oferta dotyczy tylko sesji wykonywanych w naszym studio.
4. Osoba zamieszczająca backstage/wpis odpowiada za wszelkie naruszenia praw autorskich i do wizerunku uczestników sesji i powinna posiadać ich wcześniejsze zgody na publikację.
5. W przypadku odwołania rezerwacji w terminie krótszym niż 24 godziny od planowanego rozpoczęcia sesji, obowiązuje pełna odpłatność 95,- zł.
6. Warunki mogą zmienić się w każdym czasie, z zachowaniem praw nabytych.